Shopping


Idag har jag vandrat runt i affärer här i Skellefteå. En del shopping blev det. Tyvärr är det en väldigt dålig bild. Jag köpte:

  • Två baslinnen. Ett rött och ett mörkblått. Perfekt i vår. Det passar verkligen till allt. Endast 49.50 kronor styck på Vero Moda.
  • Mörkblått sidenband som jag lindat runt ett brett diadem. Ett lätt sätt att ändra färg på diademet efter outfit.
  • Röda sandaler med kilklack och "peeptoe". Från Wedins.
  • Randing sjal i vitt och rött. Finns även i blått och vitt, men eftersom jag köpte röda skor tänkte jag att det skulle matcha bra med en rödrandig sjal. 49 kronor på Cubus.
  • Bodybutter från Body Shop. Bekväm liten storlek på förpackningen. Passar perfekt i handväskan.
Jag är väldigt nöjd med det jag hittade idag. Något som jag verkligen letar efter, men inte hittar, är något prickigt. Det kan lika gärna vara en sjal, klänning eller top, bara det är prickar på. Förhoppningsvis hittar jag det senare i vår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback