Hösthalsband

35908-109

Det blir nog ganska lite accessoarer för mig i höst, men ett snyggt halsband kan man alltid behöva. I höst vill jag ha ett svart. Dom här tre är mina favoriter av dom jag har hittat hittills. Ganska olika prisklasser, så jag får nog fundera över vad jag tycker att det är värt.

Det första halsbandet är från
Rachel Leigh. Jag har länge tyckt att hennes smycken är underbara, men ajg har aldrig riktigt tagit mig råd att köpa ett smycke från henne. Det här kostar $ 180.

Den andra är ett halsband från Made by me. Hur gulligt och enkelt som helst. Jag gillar väldigt stilrena kläder och smycken. Det kostar dessutom bara 399 kr.

Tredje halsbandet är från Kenneth Jay Lane och alla hans smycken är helt fantastiska. Hans jordgubbe känner nog alla fashionistas igen. Det här halsbandet är min favorit och ligger i mitten vad gäller pris. £ 70 kostar det.

Jag får se hur det blir, men det lutar åt det från Kenneth Jay Lane.

Bilder från Shopbop, Made by me och Net-a-porter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback