Göteborgsshopping

Mitt shoppande i Göteborg på min semester blev en enorm besvikelse. På måndagen var jag i Sundsvall och gick på IKEA i flera timmar. Där hittade jag mycket saker till min lägenhet. Bland annat en gungstol och gröna tallrikar. Ikano-huset ligger precis vid IKEA och där finns alla möjliga affärer, bland annat Vero Moda. Där hittade jag en Skinnjacka från Only som var så fin. Jag hoppas verkligen att dom inte tar in den i Skellefteå, så jag blir ensam om att ha den. Den fanns i ljusbrunt, mörkbrunt och svart. Den svarta kändes mest rätt, så det blev den.

I Göteborg hittade jag ingen annan skinnjacka heller, så det fick bli den. Det blev inte så mycket mer shopping än så för mig. Jag köpte en foundation från Lancôme, en concealer från YSL och en liten miniväska från Longchamp som jag ska ha i väskan och förvara småsaker i eller nycklarna.

Jag ville inte köpa mer sommarkläder och jag var nog för tidigt ute för att shoppa nya höstkläder, så därför blev mitt Göteborgs-shoppande en besvikelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback