Mera ränder

Jag skulle verkligen vilja ha den här toppen från Ella Moss. Den lilla volangen på axeln gjorde att hela plagget blev så sött. Ränder är ju helt rätt i vår, men just brunt och beige var nog inte riktigt rätt för mig. Den finns i rött och korall också, men jag skulle nog helst vilja ha den i vitt och svart eller kanske beige och vitt. Det finns en annan modell som är röd- och blårandig som då kändes mer passande för mig, men då har inte den toppen den jättesöta volangen. Det finns fler randiga toppar från Ella Moss men ingen av dom kändes rätt heller, men då dom reas ut till det låga priset kanske jag borde köpa mig en. Troligtvis så kommer jag nog att hitta mig ett linne eller en tröja som är randig i dom färgerna jag vill ha senare i vår, så det är bara att hålla ut så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback