Längtan till huvudstaden

Jag har nyligen kommit hem efter en kväll på jobbet. Hos den sista vårdtagaren fick jag mig fika till och med. Det var riktigt gått med kaffe & kakor. Lite dumt var det kanske att dricka kaffe klockan nio när man ska upp klockan 6 imorgon. Det blir en lång helg med massor av jobbande.

De senaste dagarna har jag börjat längta jättemycket efter att åka till Stockholm. Jag vill dit och shoppa! Jag tror nog att jag lättare skulle kunna hitta den perfekta väskan där åt mig, eftersom att jag börjar bli lite fundersam över om en vit Araline är ett bra köp. Igår hittade jag en väska från Isabella Fiore som jag tycker är helt underbar, men den verkar också nästan lite för stor tycker jag. Jag upptäckte också nyss att den väskan är helt slut! Det verkar som att det var fler än jag som tyckte att den var fin.

Nä nu är det dags för mig att sova. God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback