Jessicas outfits

35908-61
Den här outfiten som Jessica Simpson har tycker jag är helt underbar. Det är verkligen hur snyggt som helst med jeans, en randig top och det lilla hårspännet med rosetten är verkligen pricken över i:et. Den där vita väskan var dessutom jättesnygg till. Ashlee har gjort ett ganska dåligt val av kappa. Den är ju gräslig. Förhoppningsvis så har hon något snyggare under.

35908-62
Jag brukar oftast tycka att Jessicas kläder och accessoarer är fina, men just den här dagen har hon inte riktigt fått till det tycker jag. Det är väl mest hennes skor som stör mig. Dom påminner för mycket om uggs och dom gillar jag inte, trots att jag hade ett par förra vintern.

Bilder från
Celebworld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback