Jessica shoppar

Jessica Simpson är på shoppingtur. Exakt en sådan Louis Vuitton Speedy 30 skulle jag också vilja ha. Det verkar vara en väska som hon gillar eftersom det finns ganska många bilder på henne när hon använder den. True Religion-jeansen är jättesnygga också, men dom passar nog inte på en tjej med lite kurvor. Min rumpa skulle ju se gigantisk ut, så jag tror nog att modellen Bobby utan ficklock passar mig bättre.



För övrigt hoppas jag verkligen att hon och Nick Lachey blir tillsammans igen. Dom var ju sötast tillsammans.

Bilder från Celebworld

Kommentarer
Postat av: louis

Detta ar ingen speedy 30 utan louis vuittons Mizi.

2007-01-23 @ 20:06:38
Postat av: Susanne

Okej... Ja det är bra att det finns dom som har bättre koll än mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback