Golden globe awards 2006

Jag måste bara lägga in några bilder från Golden globe-galan i natt. Tyvärr hade jag inte möjlighet att se den, men det är ju mest klänningarna som jag vill se.


Eva Longoria är lika vacker som alltid. Tyvärr får man inte se hela klänningen men det behöver man inte med henne.


Mariah Carey var riktigt stilren och vacker. Jag har väl nästan dömt henne som en person med väldigt dålig klädsmakefter att hon hade den kycklinggula lackklänningen i musikvideon till låten Get your number.


Om det här är Mary-Kate eller Ashley har jag faktiskt ingen aning om, men en snygg klänning var det iaf.


Sarah Jessica Parkers klänning var fin men också lite för enkel och tråkig tycker jag.


Mischa Barton var jättesöt som vanligt.


Paris Hilton såg ovanligt bra ut faktiskt.

Jag har inte blivit så imponerad av någon av klänningarna, men klart godkända av mig. Jag skulle också vilja gå på gala i en snygg klänning, men tyvärr är man ingen kändis med en enorm plånbok. Jag tycker trots allt att mitt svenssonliv är bra som det är.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är Mary-Kate!:)...Ashley e blond...

2006-02-01 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback