Lover's Wish

Jag var nyligen på shoppingtur och kollade på smink bland annat. Då såg jag den underbara Color Focus Palette från Lamcôme från vårkollektionen. Den är ju helt underbar i dom lila färgerna. Förpackningen är ju så söt också. På måndag ska jag på stan och shoppa. Då ska jag köpa den i färgen Lover's Wish.

Det här med färgade jeans som ska vara en trend i vår har jag börjat intressera mig för. Ett par gula vore nog något för mig tror jag. På Revolve Clothing hittade jag ett par gula från AG Jeans som var rätt gula nyans för mig. Dom var inte så dyra heller. Annars så var dom rosa i samma modell riktigt söta.

Ett par snygg ankelboots skulle jag vilja ha i vår också. Undra var jag ska lyckas hitta det då? Jag får ge mig ut på jakt. Snön är ju inte borta än på ett tag så jag kan änvända dom ändå så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback