Jessica för Pizza Hut

35908-66
Det här är inte så fina bilder på Jessica Simpson, men jag bara älskar hennes hår. Det är ju så vackert. Här gör hon reklam för Pizza Hut.

På torsdag 15.00 ska jag äntligen färga håret. Nu har jag inte så många dagar kvar som blondin. Jag längtar verkligen. Jag hoppas att det blir jättesnyggt. Lite förändring behövs på mitt hår. Jag har haft samma frisyr och hårfärg alldeles för länge nu. För ca 2 månader sedan tog jag det stora steget och klippte upp håret lite, men annars har jag sett ut på nästan samma sätt i ca 4-5 år. Jag ska lägga upp några bilder i bloggen på mitt hår efter färgningen. Jag nästan hoppar och skuttar av längtan. I'm so excited!

Bilder från
Celebworld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback