Gold digger


Igår köpte jag ett nytt halsband också. På Din Guldsmed här i Skellefteå hittade jag för några dagar sedan ett märke som heter Gold digger. Det är nåt som är från NK, som de har designat och säljer, om jag förstod det rätt. Det är tydligen inte så många butiker i Sverige som har det märket. Jag gillade smyckena direkt. Man ser inte så bra på bilden, men det är en ganska lång guldkedja som det händer ett lite större och ett lite mindre hjärta på. På ena sidan av hjärtat är det massor av gula "diamanter". Diamanterna känns iofs lite "ute", men jag kunde bara inte motstå att köpa halsbandet. Jag älskar det och kände att lite glittrande stenar inte ska få hindra mig från att köpa det. Nu skulle jag bara vilja ha ett par örhängen och en ring som också är i guld. Jag har kollat in ett par örhängen från Dyrberg/Kern som jag verkligen gillar, som jag kanske ska köpa idag. Måste kolla på dom lite närmare bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback