Blingad mobil

Inom kort ska man kunna få sin mobil, iPod eller andra accessoarer blingade av Angela Gotborn på Bubbleroom. Förut var det Sophisticated Sophie som gjorde det på Bubbleroom. Det är nåt som jag skulle vilja göra. Det blir ju så snyggt. Nog för att det var ett år sedan eller så som blingade mobiler hade sin "storhetstid" och var som hetast. Det kostar ju också en del att göra det. Det kostade omkring 2000 kronor på Bubbleroom förut om jag inte minns helt fel.

På tal om Bubbleroom. Jag undrar när dom ska få in kläder från Juicy Couture. Det har stått i säkert ett halvår nu att det ska komma in snart. Jag vill ha en juicydress. På Neiman Marcus har dom en färg som jag verkligen vill ha och efter att ha letat ganska ordentligt så kommer jag fram till att ingen annan webshop har den. Tydligen så ska det vara ganska hög tullkostnad när man beställer dom från USA. Juicydressarna ser ju så mysiga ut, så jag skulle gärna vilja ha en. Jag använder ju så mycket mysdressar, men Juicys mysdress är ju mysdressarnas mysdress. Den bästa av dom alla liksom. Inom inte allt för länge så ska jag försöka ordna så att även jag får en sån i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hör av dig om du vill ha din mobil blingad av ett proffs!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Johanna

angående blingade mobil.. fick min blingad för 1300 kr inkl skal
Mvh
Johanna

2006-05-25 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback