Hemma igen

Nu är jag äntligen tillbaka i min älskade lilla lägenhet efter allt julstress och besöket hos mina föräldrar. Förkylningen tror jag går åt rätt håll, men bra är det ännu inte.

Många roliga julklappar fick jag i år; digitalkamera, en guessklocka, flera presentkort, en turkos mysdress, glas, lampor, ett moppset m.m. Kommer inte ihåg riktigt allt, men en fin jul har det varit. Tyvärr har jag knappt sett någon snö, men det kommer väl mera på 2007.

Nu är det inte länge kvar på det här året. För mig blir det att jobba på nyårsafton, så det blir inga fester eller någon champagne klockan tolv för min del då, men jag ska nog minsann ha en bra dag ändå.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag skulle också vilja jobba imorgon .. skönt att inte behöva stressa med allt. vad jobbar du med?

Postat av: Susanne

Jag jobbar inom hemtjänsten. Gillar din blogg :)

2006-12-30 @ 22:32:25
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback