Förkylningen blir inte bättre

Det går inte särskilt bra för mig och min förkylning. Är fortfarande jättesjuk, men jag kan iaf prata lite bättre nu så det kanske går åt rätt håll i alla fall. Just nu är jag hemma hos mina föräldrar i Luleå. Det är så mysigt på nåt vis. Jag har ju vuxit upp i det här huset, så det känns alltid bra att vara här.

Just nu längtar jag efter lite allt möjligt. Det ska bli kul när tomten kommer och ger mig presenter. Sen så ser jag fram emot mellandagsrean. Jag skulle vilja göra ett riktigt bra fynd. Under mellandagarna så ska jag fara med familjen till
IKEA i Haparanda. Jag har alltid gillat IKEA så det kommer bli kul att fara dit.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med all hennes matlagning.

Hoppas att alla får en riktigt fin jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback