Paket.

Nu har jag fått både äppelhalsbandet från KJL som jag beställde från Flare och mina nya jeans som jag har beställt från RC. Jeansen är lite för tajta vid knäna, men det går ut sig som tur är. Äppelhalsbandet är riktigt sött. Det kommer att bli en favorit för mig i höst. Jag ska försöka ordna några bilder att lägga upp senare.

Nu är det bara den här klänningen från Asos som jag väntar på. Jag pratade med mamma igår kväll och hon skulle beställa från Haléns och då bad jag henne beställa dom här pumpsen i svart åt mig. Då behöver jag inte betala så mycket i frakt. Det är dom enda lackpumpsen som jag har hittat hittills som inte är jättedyra och som jag tycker om, så det fick bli dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback