Höstsmink?

Tänk så tråkigt man kan ha. Jag har absolut ingenting att göra. Det är för tidigt att sova än så länge. Fast i och för sig ska jag ju upp klockan sex imorgon. Jobb & ståhej hela torsdagen blir det. Jag har planerat att städa efter jobbet imorgon, så det är fullt upp.

Jag såg sista finalen av brittiska Top Model ikväll. Jag som inte ens har följt med nånting, men det fanns ingenting annat att se.

Det här med höstsmink har jag funderat en del över. Jag har inte lyckats hitta se några trendrapporter för det. Sminkjunkie som man är så vill jag ju ut och shoppa nya fina ögonskuggor. Kollade runt lite på
Blush och jag hittade det här nya nagellacket från Essie. Snygg rosa färg, men det blir nog ingenting sånt för mig i höst. Essies nagellack är verkligen jättebra, så bara jag hittar en snygg färg, så ska jag köpa fler. Det här med smink måste jag ta reda på. I mitten på september ska jag till Umeå och hälsa på mormor och shoppa lite, så då ska jag vara beredd med trendinformation för sminket i höst. Då ska det shoppas. Även en svart kofta vill jag hitta där. Det är alltid kul att få fara till en ny stad och shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback