Hamptona clutch

Jag känner mig verkligen inte på humör för något bloggande nu sedan jag jag fick veta igår att jag inte får jobba kvar på mitt jobb, men jag läste i Tarus blogg att Shopaholic skulle få in väskor från Andrea Brueckner och då blev jag åtminstone lite glad. Till veckan läggs dom upp på Shopaholic. Modellen som heter Hamptona clutch i svart är min favorit. Förhoppningsvis kommer den att finnas. Även Tundra bag är riktigt fin. Den skulle jag vilja ha i grått. Det är synd att det inte går att länka till dom.

En sån här dag när man känner att allt inte riktigt är på topp så skulle det behövas lite shopping, men tyvärr är mitt konto nästan tomt. Som tur är så är det snart fredag och då kommer min lön. Nya jeans vill jag ha, så det blir nog en beställning på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback