10 saker som sätter guldkant på tillvaron

Jag hänger på LipGloss Bitch och gör en lista på 10 saker som sätter guldkant på min tillvaro (utan inbördes ordning).

  1. Äppelklockan från Marc by Marc Jacobs. Jag blir så glad varenda gång jag tittar på den på Nordstrom.com. Åh, vad jag skulle vilja ha den. Den är så underbar.
  2. Den 27:e. Löningsdagen är den bästa dagen på hela månaden för mig. Att sitta framför datorn på kvällen den 26:e och vänta på att klockan ska bli tolv så man kan klicka hem något sött plagg eller en accessoar har blivit en vana för mig.
  3. Just nu sätter vädret guldkant på min tillvaro. Det börjar gå mot höst och snart kan jag börja använta både ankelboots och skinnjacka. Än så länge är det för varmt, men det är nog inte länge kvar.
  4. Min lilla hund Julia. Hon är jämt så glad när jag kommer hem och hon är dessutom väldigt bra promenadsällskap.
  5. Min Juicyväska. Många tycker nog att den är lika ute som jag tycker att Canada Goose-jackorna är, men jag älskar den. Jag har bara använt den två gånger hittills sedan jag köpte den (tog bort bollarna, den ser så vintrig ut med dom). Den är så tjejigt söt men alla fack och spegeln på insidan.
  6. Alla tidningar som jag älskar att läsa nu med höstmode i.
  7. Jobbet, jag trivs så bra där. Jag kanske ändrar mig om några år och vill ha ett annat yrke, men just nu så tycker jag så bra om att jobba inom äldreomsorgen.
  8. Vänner och familj som ställer upp och stöttar mig vad som än händer.
  9. Mitt röda te som heter Glädjekällan. Det är både gott och hälsosamt. Jag läste någonstans att det ska vara bra för huden också. Att krypa upp i soffan i en mysdress och dricka te är så mysigt.
  10. Bloggarna såklart. Både min egen och alla andras. Man får så många tips och idéer av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback