Oturens dag...

Dagen har inte börjat så bra. Jag har tyckt att det har luktat starkt & konstigt i min ryggsäck som jag har när jag jobbar, men jag trodde att det var desinfektionsmedel som läckt ut i ryggsäcken, men flaskan har varit stängd. Så då slutade jag tänka på det, men så i morse tog jag upp min lilla neccessär som jag har nagellack, nagelfil och nagellim i ifall att nån nagel går av eller nagellacket blivit förstört. Där i hade mitt 3-way glaze från Essie gått sönder och det var världens kladd. Inte kul. Inte så konstigt att det luktade konstigt i ryggsäcken. Nu har jag slängt både min lilla neccessär och flaskan som gått sönder.

Jag var ute i det hemska snöovädret för någon timme sedan också för att hämta ut paket på posten från H&M. Det gick knappt att ta sig fram och jag var blöt hela jag innan jag var hemma igen. Jag kan ju meddela att H&M:s cityshorts sitter väldigt illa på mig. Det här med shorts är nog inget för mig tror jag. Eller så måste jag försöka hitta ett par som sitter bra, men min rumpa brukar sällan tillåta nåt att annat än stretchjeans sitter bra på mig. Jag har tänkt ta mig in till stan nu och prova lite shorts. Ska skicka iväg paketet med dom 3 paren illasittande shorts också.

Hoppas att alla andra har mindre otur idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback