Chloeskärp?

35908-85

Det här Chloeskärpet tycker jag är helt underbart. Jag skulle nog kunna ha det till nästan allt i vår och sommar. Om jag betäller det från
Net-a-porter.com så kostar det omkring 1 500 kr inklusive frakt. Jag har funderat i några dagar på om det är värt det eller inte och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska beställa det eller inte. Jag är ju helt galen i det, men är ett Chloeskärp värt 1 500 kr? Jag måste nog fundera ett tag till.

Bilder från Net-a-porter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Tänkte bara tipsa dig lite ang skärpet.. (har själv testat det) Du kommer endast kunna ha det runt midjan.
Inte på höfterna eller som skärp i jeansen, och visst är skärpet helt underbart egentligen, but it's not worth it!

kramar

2006-04-09 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback