Acessories Lounge

Jag läste i Legally blondes blogg om webbshopen Accessories Lounge. Jag hittade så mycket fina saker som jag verkligen skulle vilja ha. Som dom här väskorna med rosetter från Marc by Marc Jacobs är ju bara helt underbara för en tjej som mig som älskar allt som är sött och rosa. Dom här pumpsen skulle jag då vilja ha till. Vilken underbar outfit det skulle bli om jag hade det ihop.

Marc by Marc Jacobs tycker jag har så söta accessoarer, även om många på den webshopen inte är så jättetrendiga. Som det här söta hårspännet gillar jag verkligen. Det är ju tyvärr slutsålt. Men fjärilen var också söt. En väska med prickar på hittade jag också. Den var lite söt den med. Den var dessutom på rea, så det är till och med ett överkompligt pris på den. Kanske det kan vara en bra investering för min sommargarderob?

En guldring skulle jag behöva och då är ju den här från Lara Bohinc helt underbar. En scarf från Cacharel skulle nog inte vara helt fel det heller att ha i sommar. Nu längtar jag verkligen efter ett riktigt sommarväder.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback