Tusseludd på shoppinghumör

Jag kände för lite shopping i natt vid ett-tiden ungefär. E mycket dum tidpunkt att komma på det då jag skulle upp klockan 6 på morgonen och börja jobba 7.

Det blev i alla fall lite shopping på H&M. Jag hittade en söt klänning som kanske kan passa som nyårsklänning. Jag har lite problem med att hitta nåt som passar mig inser jag, men jag har ju som tur är några veckor på mig att bestämma mig angående klädval. Jag vet åtminstone att jag vill ha en klänning.

Jag beställde en svart klänning och lite smycken från Solange. Allt var inte riktigt nåt som jag föll för, men jag beställde ett armband, ett par örhängen och en ring. Allt i rött. Tyvärr fungerar inte H&M:s hemsida just nu för mig, så jag får lägga in länkar lite senare.

Jag har funderat lite om jag borde ha svarta pumps som modellen på bilden har, eller om jag vill ha ett par sandaler i svart eller silver till klänningen. Kanske borde man ha röda skor om man har röda smycken? Det lutar åt att jag ska försöka hitta ett par svarta pumps med rund tå. Annars kanske det kan vara snyggt med ett par svarta sandaler med strass på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback