Skofunderingar...

Have2have.se hittade jag några sandaler som jag kanske skulle kunna tänka mig att ha till klänningen. Dom här gillar jag mest. Dom finns dessutom i silver också. Även dom här tycker jag var snygga. Jag hittade ett par svarta pumps också, men 700 + frakt för ett par skor som jag använder kanske bara en gång är lite mycket tycker jag.

Om jag har tur så kanske jag hittar ett par pumps på Din sko eller Wedins som är lite billigare.

Jag kollade lite på Halens också. Undra om det blir för mycket med glittriga skor och glittrig klänning ihop? Jag får nog fråga min lilla mamma om smakråd om det. Hon brukar veta sånt. Dom här finns ju i svart också. Kanske det kan vara nåt för min nyårsoutfit? Jag får fundera på saken ett tag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ville bara säga att jag handlat på www.have2have.se och det var fraktfritt när man beställde för över 500 kr! Beställde dessa http://www.have2have.se/product.asp?product=1754&sub=10&page=1 och dessa http://www.have2have.se/product.asp?product=1752&sub=10&page=1 - ingen frakt o jättefina skor!

2005-11-28 @ 16:38:42
Postat av: Susanne

Jo det var väldigt snygga skor. Vilken tur att det inte är någon fraktavgift, då kanske jag köper ett par skor därifrån. Utan frakt blir det ju inte så dyrt :)

2005-11-28 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback