Nyårsklänning?

Nu har jag tänkt börja blogga här istället. Jag har bloggat förr på http://tusseludd.blogspot.com/ men det här verkar bättre :)

Så nu får jag väl önska alla mina framtida läsare välkomna hit.

Idag köpte jag mig en klänning som jag blev väldigt kär i när jag såg den. Bubbleroom tar ju överpriser på många (för att inte säga alla) av sina varor. Tyvärr så verkar det som att den inte går att hitta nån annanstans på nätet. Jag bor tyvärr alldeles för långt bort ifrån Stockholm och Göteborg. Det blev i alla fall en klänning från märket Stylein som är brun med tryckta guldfjärilar längst ner på den. Riktigt söt är den. Just nu står det att den är slut i lager, så det verkar vara fler än mig som tycker om den.

Två flickor som jag bor med håller på att planera nyårsafton lite smått. Riktigt duktiga är dom. Kanske kan den klänningen vara passande att fira in den nya året med? Jag har ett par guldsandaler som jag beställde från La Redoute i våras som kanske passar bra till? Undra vad för smycken som jag borde ha?

Smyckes- och skoproblemen hinner jag nog lösa. Det är några veckor kvar ännu som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback