Juicy Couture

Jag gillar verkligen Juicy Coutures smycken. Det mesta är ju så sött med kronor, hjärtan och "diamanter" eller annat gulligt. Dom där tjejiga detaljerna som finns på det mesta av Juicys kläder/väskor/smycken är ju bara perfekta. Mer min stil kan nog inget bli.

Jag föll för dom här
örhängena från Nieman Marcus. Kanske skulle dom passa till min nyårsoutfit? Den rosa presentasken var ju bara hur söt som helst också.

Jag hittade en hjärtformad medaljong också. En smått modeberoende person som mig vet ju att det inte är riktigt såna halsband som är trendiga nu, men det kanske man kan ha överseende med när den trots allt är så söt.

På den här ringen är den en krona igen. Jag tycker att den ser tung ut, men allt är ju inte alltid som det ser ut att vara. Ganska fin var den också.

Även dom här örhängena var riktigt söta. Kanske även dom kan passa med min nyårsklänning? Dom hittade jag på Saks. Dom får alldeles för sällan in nya saker från Juicy Couture.

Juicy Coutures vinterberlocker skulle jag inte säga nej till heller. Riktigt gulliga. Den rosa skridskon är min favorit.

Jag skulle vilja ha dessa armband till dom örhängen som jag listat högst upp i detta inlägg från Nieman Marcus. Jag vet i och för sig inte om de riktigt passar till nyår.

Smyckesletandet fortsätter vid ett annat tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback