Harajuku Lovers

 Revolve Clothing har nu Gwen Stefanis andra märke Harajuku Lovers. Det är både snyggt och roligt tycker jag. Alla bananer är ju bara kul. Jag skulle gärna vilja ha en hoodie med en banan på. Den här gillar jag. Det kanske är nåt man kan lägga till på önskelistan. Dom här kläderna gillar jag mer än Gwen Stefanis första märke L.A.M.B.

Harajuku Lovers finns på Kitson också, men eftersom man måste använda sig av Shop the States eller liknande för att kunna handla där så blir det lite mer omständigt än om man handlar från Revolve Clothing. Har man tur så behöver man inte betala tull eller moms på det man handlar därifrån. På Kitson hittade jag ett linne som jag gärna skulle vilja ha, men det har ju tyvärr inte Revolve Clothing. Det finns en riktigt söt sminkväska där också.

Jag gillar verkligen dom här kläder. It's totally b-a-n-a-n-a-s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback