Victorias Secret Fashion Show 2005

35908-27

Jag har nyss sett Victorias Secret Fashion Show. Helt underbart. Det är så bra och verkligen underhållande. Jag blev jätteledsen när Tyra Banks berättade att det var det sista hon gjorde som modell. Hon är ju så väldigt bra på det hon gör. Enligt mig var hon helt klart bäst av alla modeller. Det är synd att hon försvinner, men hon sa att hon har jobbat som modell mer än halva sitt liv, så då kan man förstå att hon vill sluta.
35908-28
Änglavingarna som några av modellerna har tycker jag är så vackra. Heidi Klums lysande outfit var ju jättefin också. Ett par såna där änglavingar skulle jag gärna vilja ha. Fast dom är ju lite svåra att förvara någonstans och man kan ju inte direkt ha dom på stan eller nåt utan att stöta till någon. Jag längtar redan till Victorias Secret Fashion Show 2006. Det var jättekul att se även i år.

Bilderna är från
Victorias Secrets hemsida


Kommentarer
Postat av: exquisite.se.nu

2007 var också en succe! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback