Väskpyssel

Jag har pysslat flera dagar nu med att ordna en röd sammetsväska. Jag köpte en svart kuvertsäska i skinn för ca 2 veckor sedan. Den var i perfekt storlek och kostade bara 10 kronor på Röda korset.

Sen köpte jag mörkröd sammet på Ohlssons tyger & stuvar i Luleå. Det fanns en ljusare röd sammet också, men den mörkare tror jag passar bättre med de smycken som jag ska ha på nyår. Just nu är den bara röd, men det ska sättas fast en svart sidenrosett och så kanske jag limmar fast några strasstenar.

Färgen på bilden är inte riktigt samma som i verkligeheten. Tyvärr har jag ingen jättebra digitalkamera att använda. Bilderna är tagna med min mobil, så man kan inte förvänta sig så mycket. Nåja, jag har arbetat länge med att få till tyget, så nu hoppas jag verkligen att rosetten också blir bra. Limmet tog slut också, så jag  måste köpa nytt så jag kan sätta fast rosetten.

Jag längtar verkligen till nyårsafton så jag får ha på mig min genomtänkta outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback