Urban Decay

Efter att ha läst det här inlägget så kollade jag runt bland produkterna från märket Urban Decay. Det finns ju hur mycket söta saker som helst. Dom här sakerna hittade jag på HQhair:

-Honey Falvoured Body Powder som smakar och luktar honung. Hur sött som helst. Även den med smaken/doften Cherry Lemonade gillar jag. Då mest för att den är rosa.

-XXX Slick Pot Gloss har ju en jättesöt förpackning. It takes hot lips to a whole new level with a never-before-seen glide and a super soft sheen. Carney eller Sin skulle gärna få finnas i min sminkväska.

-Märkets Eye Shadow finns i så väldigt många färger. Jag blev faktiskt smått förvånad. Mycket bra utbud. Alla färger som man kan tänkas behöva finns nog där. En extra guldstjärna i kanten får ögonskuggan för den gulliga förpackningen. En fin förpackning gör alltid att man vill ha något extra mycket.

-En Eyeshadow Primer Potion skulle jag gärna vilja ha. Måste påpeka igen att jag gillar förpackningen. £9.50 är dessutom inte dyrt tycker jag.

-Surreal Skin Creamy Concealer måste jag nog också tillägga att jag vill ha. Hon som skriver Leagally Blonde-bloggen gillade den, så den skulle ju kunna vara värd att testa.

Jag funderar på att göra en beställning från HQhair efter jul. Bland annat en del från Philosophy skulle jag vilja ha, så det kan bli mycket möjligt att den följer med något från Urban Decay när jag beställer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback