Shorts!

Helgen har varit lugn och skön. Det behövdes efter en veckas hårt jobbande. Jag och pojkvännen virrade runt på stan i Luleå. Jag hittade äntligen nåt som jag letat länge efter: shorts! Dom är mörkgråa, knälånga
 och rutiga. Hur söta som helst. Dom kostade bara 300 kr och är från Vila. Jag kommer nog att ha dom på julafton tillsammans med ett par tjocka strumpbyxor, en kofta och ett sidenband i en rosett runt midjan. I veckan ska jag springa på stan bland alla stressande människor och leta kofta, strumpbyxor & sidenband. Jag skulle helst vilja ha det i midnattsblått eller mörkgrönt.

Det blev en macklunch på Dagobert idag. Gott var det.

Dagens outfit var:
-Blåa Seven-jeans
-Mörklila 3/4-äramd top
-Stickad folkloreinspirerad sjal
-lila rosbrosch att sätta på sjalen

Hoppas att alla har haft en trevlig 4:e advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback