Sen julklappshandel

35908-22

Jag var alldeles för trött för att blogga igår. Det tog bara en och en halv timme efter att jag kom hem från jobbet innan jag somnade. Fördelen är att jag är extra pigg idag då, så jag kan blogga extra mycket, om jag är hemma.

Jag har inte köpt alla julklappar ännu, så om jag har fått tillbaka pengarna för klänningen idag som jag köpte från Bubbleroom så ska jag gå på stan och se om jag hittar några passande julklappar åt mina föräldrar. Nu är det inte länge kvar till julafton. Om jag inte köper det jag ska ha idag, så måste jag göra det på fredag. Jag kommer ju att känna mig galet stressad om jag måste shoppa julaftonskläderna och julklapparna dagen före julafton, men det är ju självförvållat, så det är bara att stå ut.

Jag har tänkt ha tomteluva på mig på jobbet på julafton, bara för att fira på mitt egna lilla sätt. Det var en tjej på Coop Forum igår som hade renhorn på huvet. Dom var jättesöta.

Blog you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback