Perfect for this girl

Svart glittrig klänning
Jag har ännu inte fått min
klänning, men eftersom det är bara ungefär två veckor till nyårsafton så började jag få lite panik. Tänk om jag hade beställt fel storlek? Eller så kanske den skulle vara för lång, då jag bara är 162 cm, och då måste fållas upp. Jag kom på den fina idén att gå på H&M här i Skellefteå och kolla om klänningen fanns där. Jag blev väldigt glad när jag efter mycket letande lyckades hitta den. Jag provade den och den satt perfekt! Jag tror det blir jättesött med mina nya skor till klänningen.

Just nu är mitt största problem med nyår att jag inte vet hur jag ska hinna fixa håret. Det är ju så tråkigt om jag lagt ner tid på att få mig iordning i övrigt och sedan har jag bara platt och tråkigt hår till. Jag får fundera på hur jag ska lösa det hela.

Bilden är från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback