Paketet har kommit.

Idag fick jag mitt paket från Blush. Jag blev jätteglad. Det var inte så lång leveranstid. Jag beställde det i torsdags, så det blir 4 arbetsdagars leveranstid, vilket jag tycker är helt överkomlig tid. Det levererades i en vit kartong och innuti fanns mina lack inslagna i ett paket och sedan var det bubbelplast runt. Mycket bra förpackat var det. Såhär såg det lilla paketet ut:

Självklart tog jag en bild på innehållet också:

Nagellacket var mycket ljusare rött än vad jag förväntat mig. Det är ännu ljusare än vad min bild visar också. Smått besviken blev jag eftersom jag ville ha ett mörkrött nagellack. Inte ett ljusrött som jag nu fått. Enligt mig är färgen hemsk, men gillar man den typen av röd färg så är den säkert perfekt. Jag hade förväntat mig denna färg:

Det här är bilden från Blush hemsida.

För övrigt så är jag faktiskt väldigt nöjd med Essies 3-way Glaze. Än så länge ser jag inget fel på den, men jag tror att den säkert kommer att vara bra.

Jag är nöjd med min beställning från Blush. Det är bra leveranstid och bra packeterat. Tyvärr blev jag besviken på den missvisande färgen, så därför får dom en 3:a av mig i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback