Klocka från Guess

Jag var som hastigast och kollade på lite klockor här i Skellefteå. I en butik hittade jag märket Guess. Dom modellerna som fanns där var helt underbara. Jag såg då bland annat den här modellen, men det var mycket finare i verkligheten. Jag tycker egentligen inte om att det är leopardmönstrat armband, men annars var den fin. Tyvärr finns inte den modellen som jag vill ha på hemsidan, för då hade jag beställt den därifrån. Jag tror att det hade blivit billigare. Fast den här var också fin. Den klockan som inte finns på hemsidan hade ett sånt fint armband i guld och vitt.

Jag får se hur mycket pengar jag har kvar om någon vecka. Jag kanske köper en klocka då. Jag känner mig väldigt handikappad utan klocka, så det vore en bra investering.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag såg en Guess klocka i Malmö i dag. Guldfärgad, med strass runt, urtavla i pärlemor och vitt läderarmband. Den var helt underbar, men kostar drygt 2000kr. Lite dyrt just nu. Är det liknande du sett i Skellefteå. Jag såg nämligen en snygg klocka i Skellefteå för någon vecka sedan, men minns inte märket. Den var inte så dyr. Kan tyvärr inte hitta den på Guess hemsida. Har du några tips på var man kan beställa saker på nätet. Den moddellen som du visar här är också snygg men jag gillar inte heller armbandet.

2006-05-20 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback