Julveckan

Jag har sett denna hos flera andra bloggare så jag bestämde mig för att också göra en...

Måndag: Jobba 7-12, laga plättar och äta hjortronsylt till, städa, sova en timme eller så.

Tisdag: Jobba 7-16, fortsätta städandet.

Onsdag: Vara ledig, gå på stan och shoppa samt ta en fika på Wayne's. På kvällen ska jag bara ta det lugnt och ligga i sängen tittandes på tv.

Torsdag: Jobba 7-16, laga mat, ta det lugnt och sedan sova.

Fredag: Jobba 7-12, gå på stan och leta julaftonskläder.

Lördag: Jobba 7-16, ta bussen till Luleå, fira jul med föräldrarna, hälsa på pojkvännen.

Söndag: 05.30 kör jag bil till Skellefteå, jobba 7-16, köra bil till Luleå, umgås med familjen och pojkvännen.


Det blir nog en smått tung vecka, men jag får vara nöjd med att jag får extra mycket i lön då jag jobbar på julhelgen. Dessutom så blir man ju så glad av allt julfirande, så det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback