Julstress

Nu är det länge sedan jag bloggade. Jag har varit upptagen hela tiden i en vecka nu. Jag var och julhandlade i fredags och det vill jag aldrig göra om. Det var inte lätt att släpa på en ganska stor halmbock i den trängseln. Han tappade lite skägg tror jag. Som tur var så köpte jag allt som skulle köpas.

Senaste dagarna har jag köpt två
ögonskuggor från Lancôme i färgerna Silver shine och Strass black. Idag var jag på Kicks och köpte en mascaran Hypnôse från Lancôme. Nu får jag se hur bra dom är då. Jag gillar Lancômes smink annars så det finns ingen anledning att inte tycka om det egentligen. Jag köpte en palett i september i färgen Chic och jag kan nog inte vara mer nöjd. Skuggorna sitter perfekt och har underbara färger.

I julklapp fick jag ganska mycket kläder, så det har inte blivit särskilt mycket reashoppande för min del. Jag köpte en vit stickad kofta med små stickade bollar på och så var det ett snöre som ska knytas längst ner i kanten som hade två tofsar längst ut. Den var riktigt söt. Jag köpte den på H&M för 208.50.

För övrigt har julen varit riktigt trevlig. Det var första året som vi var enbart familjen. Annars är vi alltid med min faster och hennes familj eller med farmor och farfar. Det blev mycket god julmat. Mamma är duktig på att laga mat. Jag hoppas att alla andra haft en fin jul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback