Essie

Jag är väldigt nyfiken på Essies nagellack. Eftersom jag blev så besviken på OPI:s nagellack så skulle jag vilja undvika att bli det igen. Jag skulle vilja veta hur bra dom är. Kanske måste jag beställa ett för att se själv. Jag har uppfattat det som att det är så många som är helt galna i OPI:s nagellack och tycker att det är så bra, men jag tycker att det sitter jättedåligt. Det är ju i och för sig väldigt fina färger. Jag skulle vilja ha ett nagellack från Essie till nyårsafton. Färgen Russion roulette är en färg som jag gillade direkt.

Det vore ju kul att få reda på hur Blush fungerar och om det är en bra webshop. Man kan dessutom handla på faktura och det tycker jag är jättebra.

Produkterna från märket Eyeko skulle jag också vilja testa. Eyeko's fat balm har ju världens sötaste förpackning, så jag jag skulle verkligen vilja ha det just därför.

Jag hittade nyss Too Faced Eye Shadow Luxe och jag blev kär direkt. Den ögonskuggan är ju bara hur vacker som helst. Den vill jag också ha!

Nåja man kan inte få allt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback